16 Aralık 2010 Perşembe

İçerde bahar, dışarda kış


Biz H&M koleksiyonu sayesinde içerde bahara göz kırparken, dışarda hayatın gerçekleri devam ediyordu, hem de yağmurlu ve soğuk bir şekilde. Parka havasının gelmesine çok sevinemesem de, seviyorum bu yeşil kocaman şeyi :)

While we were blinking to the spring inside with H&M's SS 2011 collection , the reality of life was going on outside with its rainy and cold face. I'm not a winter girl but I love this green big thing :)



H&M magazin artık Türkçe / H&M mag is now in turkish.




Parka (Yeni)ve pantolon / Parka (New) and pants : H&M
Hırka, kemer, botlar / Cardi, belt and boots: Zara
Denim gömlek / Denim shirt: ???
Çanta / Bag: Topshop
Yüzükler / Rings: 3C ( Yuvarlak-Round), Mng, Topshop

10 yorum:

tuuced dedi ki...

çok yakışmış güle güle giyin :)

Elif UYSAL dedi ki...

Parkanın rengi harika,botlara da bayıldım...Süper kombin olmuş!

Tuğba K. dedi ki...

seviyorum stilini çok.. çok da yakışıyo sana.. yine çok havalısın :)

nur dedi ki...

çooooook sıkıcısın sen yaaaa

Adsız dedi ki...

cadı yine cok zevklisin, bence ne giysen cok ii taşıyorsun zaten..daha cok kıyafet postu istiyoruz :)

kuvvetli dedi ki...

hoş bir tarzın dar bu kombinasyonda gayet dikkat çekici olmuş ..

Adsız dedi ki...

cadıcım botların zara yeni sezondan mı acaba? ben de bu tarz bi bot arıyorum da..

ayrıca nur; madem sıkıcı olduğunu düşünüyosun neden bir de yorum yapmak için vakit harcıyosun? git kendine daha "eğlenceli" bi uğraş bul!

Nazmiş Teyze dedi ki...

kıyafetleri öne çıkarmak için boynunuzu bükmüşsünüz hep,rahatsız oldum bakarken ama kıyafetleri beğendim tabi:)pantolon ve ayakkabı çok hoş;)boyun fıtığına dikkat:))

Unknown dedi ki...

Herkese çok teşekkürler.
Adsız2:Botlar yaz sezonundan ama benzerleri vardı Zara'da.
Nazmiş: Umarım olmam ;)

Adsız dedi ki...

bence su yuzu saklama isinden vazgec... resimler cok komik gorunuyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...