16 Şubat 2011 Çarşamba

Maximize it


Annenizden kalma uzun plili eteğiniz mi var? Ya da yıllar önce yaptığınız bir vintage alışverişin eseri olan ve o günden beri dolabın karanlıklarına gömülen  bir tane ? O zaman bu parçaların günü geldi, hemen üzerinize geçirin, yapay kürklerle, kısa ceketlerle, uzun trikolarla dilediğiniz gibi oynayın ve bu kışın en romantik kızı olarak sokakları arşınlayın.

Do you have a pleated skirt from your mom? Or oen from a vintage shopping that has been lying in the darkness of your closet for years? Now go and wear them, play with the proportions with  faux fur jackets, biker jackets and long knitwears and stroll down on the streets looking like a winter romantic.





streettonic

9 yorum:

Trendtastic NY dedi ki...

hemen bır tane edınmelıyım:))))

suzzydistilize dedi ki...

Super, ben de hastasıyım gelir geçer diyenlere inadım ama dış giyimle birleştirmesi zor.. Bunlar iyi fikir verdi:)
Beyaz sonuncu favorim.

ZET Fashion dedi ki...

Bayılıyoruuum

Stilcatcher dedi ki...

ben kurk kismini gercek alayim:)kurke hayir platformu da ziplasin bana hahahhaha:))
saka bi bu karisimi seviyorum ben de.:)

DENiZ dedi ki...

Bastan ikinci fotograftaki kurk DKNY yaklasik 5-6 ay once eBay'da son 9 saniyede girdigim meblagi son 3 saniyede girerek beni bitiren biri tarafindan benden calindi :( Tasarim seneler oncesine ait oldugu icin acaba bu kiz mi almisti acaba demedim degil? :(

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ben bayağı bir aradıktan sonra, aralık başında H&M de bulup almıştım bir tane. Sadece bir kere giyebildim, o da içine tayt giyerek ( böyle; (http://denizsaatcioglu.blogspot.com/2010/12/etekler-ucussun.html )
aslında mini etekle giyilip, altından çıplak ten görününce çok daha güzel duruyor.

fashiONözge dedi ki...

geçen haftaki kombinimi anlatmışsın resmen,bak bakalım beğenecek misin?:))
http://fashionozge.blogspot.com/2011/02/en-sevdigim-etekmy-favorite-skirt.html

Mrsgul dedi ki...

ben ici kurklu ceketimi henuz edindim. Burda anlattim; http://banurose.blogspot.com/2011/02/dogum-oncesi-kendimi-simarttim.html

sirada dogum yapmak ve o pileli eteklerden bir tane edinmek kaliyor. hersey sirayla degil mi :))

Unknown dedi ki...

ben çok istiyorum böyle bir etek ama daha gözüme kestiremedim hiçbir yerde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...