28 Nisan 2011 Perşembe

Renkler itinayla bloklanır


Bugün blog tarihimdeki en renkli kıyafetlerden birinin içindeyim, bu yazın daha giymeden duymaktan sıkılmaya başladığımız trendi colorblock sağolsun :) . Ana parçalar bu kadar bağırınca, gerisini susturmak lazım diyerek, siyah ve bej tonlarını denge için seçtim. Aslında yelpaze olan, benim için kedi maskesi hala gidemediğim Kağıthane'den D.'nin bana hediyesi, tatlı değil mi?

Today's outfit is one of the colorful outfits of mşne in the blog history thanks to this summer's colour-block trend :) . Since the main pieces are this loud, I kept the rest mute with beige and black. My cat mask ( In fact it's a paper fan) is a gift from my friend D. from a lovely place that I couldn't have a chance to visit Kağıthane. Cute isn't it?



Gömlek (Yeni)  /Shirt (New): Athmosphere (Atlas pasajı)
Etek ve botlar /Skirt:and boots: Topshop
Trençkot /Trench: Zara
Çanta / Bag: Anya Hindmarch for Target
Broş /Pin: Vivienne Westwood

13 yorum:

Trendsum dedi ki...

çok renkli çok hoş:) keşke siyah çorap giymeseydin:(

Trendsum dedi ki...

bir türlü gelmeyen yaz günlerine bize hatırlattın. hep renkli giy çok yakışmış:)

Trendsum dedi ki...

Gömleğin rengine bayıldım :)

Trendsum dedi ki...

Cadı süper olmuş. bişey soracağım acaba boyun kaç?

tuguna dedi ki...

pek guzel pek hos. kilo vermissin sanki?

Koray Caner dedi ki...

elini korkak alıştırma yahu :))

serap dedi ki...

Kedi maskesini bayıldım :) beni heran mutlu eden varlıklar.

Adsız dedi ki...

gömleğini çok beğendimm cadı. pelin

suhuba dedi ki...

Ben seviyorum bu karışımları. Anlaşılan eskiden bayağı sıkılmışım. Kombin güzel olmuş.

PratiKadın dedi ki...

bu konuda başka bir makale http://www.pratikadin.com'da...

Unknown dedi ki...

Sümeyye: Siyah corap giymeseydim de donsa mıydım? :)) 168 cm, sağol :)
Tuguna: Vermedim ama ayakkabılar beni oldugumdan uzun gosteriyor onla alakalı sanırım, teşekkürler :)
Koray: Bşr dahakine cosuyorum ;)
pelin-shuba: Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

http://2.bp.blogspot.com/-JPQYacLfcYg/TaXpclkEb9I/AAAAAAAADHE/Rbfm2257_vg/s700/lfstores.jpg

yine tesadüf

Unknown dedi ki...

çoraplar etek ayakkabılar fıstık gibi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...