21 Ağustos 2011 Pazar

Iphone günlüğü 8


Hey beni hatırladınız mı?? Bu yazı bir kusura bakmayın uzun süredir post yapamadım ama sebeplerim vardı yazısı. Ofiste durumlar yoğun, bir de taşınıp,bir süre internet bağlantımız da olmayınca buraları biraz aksattım. Bu stresli günleri geride bırakmak için şu an  Çeşme'de kısa bir tatildeyim, tatil boyunca post yapamasam bile, twitter ve instagramda daha aktif olacağım.

Affımı rica eder, iyi pazarlar dilerim :)

Hey do you remember me?? This post is all about asking forgiveness and saying sorry lack of posts. Work was busy, we moved the officeand couldn't get internet connection almost for a week. After all, now I'm in a short holiday in Çeşme now, trying to release all the pressure. Maybe I won't be able to post soon but you can always follow me on twitter or instagram.

Please forgive me and have a nice Sunday :) 













10 yorum:

Noni dedi ki...

İyi tatilleeeer :)

Adsız dedi ki...

ozledik seni evet, aksatma buraları..;)

Unknown dedi ki...

Ozledim senin postlarini, inkar etmicem:) ama bu fotolarda super olmus! benim favorim serit serit renkli Ist,,,

Unknown dedi ki...

tatilll

modafobik dedi ki...

Valla kaybolduuun hii :)
Ah şu Iphone serisine bayılıyorum, süper fotolar valla :)

EsrA dedi ki...

ya cadıcım o chanel riva rengi ojeleri arıyorum ucuz yollu nasıl temin edebilirim ya da arkadasım söyledi kendin de yapabilirsin diye ama yeşil sarı beyaz mı mavi sarı beyaz mı karıstırıcam :(

Adsız dedi ki...

bu sarı kedi tam bir ayakkabı hastası illa ayakkabı üstünde yatacak tam moda ikonlarına göre bir kedi tabii ayakkabı deformasyonunu önemsemeyenlere :)))

Evy dedi ki...

iyi tatiller, resimler cok guzel. ic acici
http://maffionista.blogspot.com/

Styleseeking Zurich dedi ki...

Seni heryerden takip eden biri olarak bunlari coktaaan gördüm o yüzden tatil fotolarini merakla bekliyorum!! :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :)
Esra: Ben o işlerden pek anlamam ama Golden Rose'da benzer bebek mavisi bir oje var, bir bak istersen.

S.Zurich: Bunlar senin gibi olmayanlar için :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...