12 Eylül 2011 Pazartesi

Colourful me




Herkese merhaba! Bir IFW'yi daha bitirdik ama ben tam mesai yapmadığım için sizlere detaylı postlarla gelemedim ama zaten okumak isterseniz benim dışında  kaynak sıkıntısı çekmeyeceğinizden emindim :) . IFW'nin bana en büyük faydası kıyafet postlarını sıklaştırmam oldu, bugunkü kıyafet ADL+Cengiz Abazoğlu defilesinden. Bana  göre 1-2 elbise dışında fazlasıyla abartılı olan koleksiyon, benim tarzıma çok uygun değildi. Bugünkü kıyafet renklerle arası çok olmayan beni bilenleri şaşırtabilir ama  ben bu tulumun renklerine vuruldum :)

Hi! Istanbul Fashion Week is over but I couldn't do detailed posts 'cause I wasn't there all the time. IFW helped me to post my outfits regularly and this outfit is what I wore to  ADL+Cengiz Abazoglu fashion show. Apart from 1-2 dresses the collection wasn't for  my taste though. Today's jumpsuit may surprise some of the readers who knows I'm not a colour person mostlu but yeah these colours got me this time :) .





Tulum ve altın yüzük /Playsuit and gold ring: H&M
Ayakkabılar /Shoes: Jimmy Choo
Çanta / Bag: Anya Hindmarch for Target
Bilezik / Bracelet: Vintage

12 yorum:

Unknown dedi ki...

şaşırttı yess:) renkler güzeldir yakışmış ama

Styleseeking Zurich dedi ki...

DKNY yeni koleksiyonundan fotolarina baktim, tam bu renklerde cizgili parcalar vardi! :) Defileye bu kadar rahat bi kombin giydigini ilk kez görüyorum sanki ama ben yakistirdim!

Seda Maç dedi ki...

süper olmuş bu kombin bayıldım canım H&M de ben de çok beğenmiştim bunu ama hep büyük bedenleri kalmıştı neyazıkki şimdi sende görünce yine çok beğenip yine kaderime küstüm :)

fashionist dedi ki...

bayıldım rengarenksin..

http://cansansalmoda.blogspot.com/

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Çok güzel tulum ben neden görmedim ki bunu H&M de :(

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Wear A Smile! dedi ki...

alışverişkolik ile aynı hisleri paylaşıyorum şu an! :((
yine de yarın bir ara şansımı deniycem sanırım :)



http://www.wear-a-smile.com/

modafobik dedi ki...

Elbise her zzamanki gibi valla yakıyorsun :)

valerie dedi ki...

harika olmuş!!!:)

sümeyye dedi ki...

elbisene ve saçlarına bayıldım:)

sümeyye dedi ki...

elbisene ve saçlarına bayıldım:)

Tootty dedi ki...

Siz zayıfladınız mı sanki.. Bayadır bakamıyordum ve çok güzelleşme sezdim sizde.. İyi Günler :)

Unknown dedi ki...

Yorumlarınıza teşekkürler :)
S.Zurich: Bu sene böyle bir de marka Adil Işık olunca çok kasmaya gerek görmedim yarım saat için :)
B.A.İ, W.a smile: Ben Nisan'da falan almıştım, anca giyebildim :)
Şule: Çikolata kahvesinin en açık tonu diyor kuaförüm :)
Tooty: Muhtemelen bronzluğun aldatmacasıdır, teşekkürler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...