13 Ekim 2011 Perşembe

Pleated shorts



Dışarıyı seller götürüyor bu kız hala çıplak bacakla geziyor dediğinizi duyar gibi olsam da, bunlara pek kulak asmayarak yazdan kalma günlere ait bu kıyafeti paylaşıyorum.  Araya bir şeyler girince, tatile gidince kendisi biraz serince günlere kaldı ama ben ne zaman giydim bu kıyafeti? Hah sorumlublog adı altında bize iyi kalbin gerek dedik ya, onun  Dada'da yapılan tanıtım gecesindeki seçimimdi. Kıyafetin orijinali aslında şapkasız, o gece  eve dönerken Iconjane'de kalan şapkamı alınca, kıyafete dahil olmak durumunda kaldı.. Bu gömlek de bir nevi kurtarıcım, şortun kışın da çorap ve kazakla birleştirilmiş versiyonlarını da göreceğiniz garanti.

Bitirmeden  Taksim metrosu'nda devam eden Bize iyi kalbin gerek sergisini gezmek için son iki gününüz, Marks&Spencer'dan hediye kazanmak için de son gün!

I hear you are saying it's flooding outside and this girls is still in bare legs but I'm gonna post this outfit nyway. I wore this outfit at the launch night of our hiv awareness project  but couldn't post for several reasons. The hat wasn't included in original outfit but I got it back at that night from my friend Iconjane ( I left it at her car before) This shirt is still my saver and I guarantee you will see these shorts pairing with stockings and chunky knits in winter.





Şort /Shorts: Miss Selfridge
Gömlek/Shirt: Zara
Ayakkabı /Wedges: Aldo
Çanta/ Bag:Topshop
Kolye/Necklace: H&M
Bileklik /Cuff: Zeynep Tosun
Şapka/ Hat: American Apparel

10 yorum:

ESRA dedi ki...

TATLIMM HARİKA GÖRÜNÜYORSUN SÜPER BİR SEÇİM ŞAPKAYLA MUHTEŞEM BENCE... YAZDAN KALMA BİR KIYAFET OLSUN ÜŞÜMEDİKTEN SONRA;p BEN DE HENÜZ KIŞ MODUNA GİREMYNLERDENİM BAK...
http://editorist1783.blogspot.com/2011/10/ne-giydim-nahideye-giderken.html

sümeyye dedi ki...

vuuu bacak boyuna bakmaktan kıyafete bakamadım:P sahi bu kadar pürüzsüz bacak için nasıl bakım yapıyorsun? :)

Adsız dedi ki...

Valla bende bacaklara bakmaktan kiyafete bakamadim eheh :p masallah :)

Tugce dedi ki...

çok guzel ! xx

my lifebook dedi ki...

çabasız şıklık, çabalı bacaklar:)

Ozan Alçın dedi ki...

Şahane :)

Ada dedi ki...

BA-YIL-DIM!

zeys dedi ki...

Sortun ve bacaklarinin rengi super olmus

Ece Köprübaşılı dedi ki...

Tarzını beğeniyorum.Kişilikli bir okadar da güvenli. Bacaklarının parlaması için ne sürdün? Bu kombinasyonla uyum sağlamış. Davetlerde mat bacaklar yerine parlak bacaklar tercih edilmeli.

valerie dedi ki...

Ah bu ayakkabın yok mu bayılıyorum! Bu arada ileklik Hermes'inkilere benzemiş epey, gözümden kaçmadı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...