30 Kasım 2011 Çarşamba

Duvara dönüş


Herkese selam! Bu fotoğraflar beni blogu ilk yazdığım günlere götürdü, her şeyin duvar önünde başladığı günlere :) Bu aralar çalışma takvimim yoğun, haftasonum bile yok, o yüzden postların araları biraz açıldı. Bu kıyafeti Bebek'te yeni açılan Poupon'un açılışında giydim. İçkinin yanında, biraz sohbet, ve güzel müzik severim diyorsanız, siz de bir uğrayın. Versace for H&M koleksiyonu tarzıyla bana çok yakın olmasa da bu renkli taytı aldım, desenleri ve dokusu fazlasıyla hoşuma gitti. Tayt yeterince gösterişli olduğu için de kıyafetin gerisini daha sade tuttum.

Hi everyone! These pics took me to the early days of my blog, where everything started in front of a wall :) . I've been working like a slave lately, even I don't have weekends that's why I can't post much. This outfit I wore to the opening of Poupon a new lounge in Bebek. If you like a little talking and good music with your drink, I suggest you to visit Poupon. Versace for H&M collection wasn't really my style but I really like these leggings with bright colours and nice texture. Since these leggings are loud, I kept the rest simple.




Ceket /Jacket: Zara
Tayt (Yeni)/Leggings(New): Versace for H&M
Gömlek /Shirt: H&M
Botlar(Yeni) /Boots (New): Beymen Studio
Çanta/ Bag: Anya Hindmarch for Target
Kolye/Necklace: Alberta Ferretti
Bileklikler/ Bracelets: Alaçatı, Fendi, Loopie Love, H&M, Marc by Marc Jacobs,Bozcaada

9 yorum:

Adsız dedi ki...

duvardaki gunlerini ozluyoruz

Pınar İlik dedi ki...

ojenin rengini çok sevdim. nedir acaba?.. :)

begum begum huuu dedi ki...

ben bu taytın böyle güzel durabilceğini hiç hayal etmemiştim:)

Wear A Smile! dedi ki...

botlar mükemmel!
ceketini de çok beğendim..

sümeyye dedi ki...

Herzamnki gibi aksesuarlara, botlarına bayıldım :)

http://trendsum.blogspot.com

Adsız dedi ki...

seninle birlikte bizi de duvardaki günlere götürdü. Yıllar olmuş seni takip etmeye başlayalı.Daha nice yıllara.Sevgiler
acemiterzi.blogspot.com

Stilcatcher dedi ki...

hatırladım o duvar günlerini....)zaman ne çabuk geçiyo..

semforever dedi ki...

tayt harikaymışşş :)

http://semforever-semforever.blogspot.com

Adsız dedi ki...

sana en çok yakıştrdgım kombın bu sanırım.rock tarzı sana koca şapka kürk vs.den daha çok yakışyor.bakmaya doyamadım!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...