20 Aralık 2011 Salı

Yeni yılda Van


Çoğumuzu bir yeni yıl telaşı sardı. Planlar, sevdiklerimize alınacak hediyeler, yeni yıldan beklentiler, kararlar, hayaller, umutlar... Bazılarımızın hayalleri, umutları diğerlerine göre belki biraz daha komplike ama şimdilerde biraz biraz unutulmaya başlayan Van'da yaşayanların  hayalleri hala sıcak bir yuva, belki soğuktan koruyacak kalın bir palto, belki de daha azı. SorumluBlog yeni yılda Van'a yeni umutlar götürmek amacıyla bir proje başlatıyor. VAN SOSYAL HİZMETLER İLÇE MÜDÜRLÜĞÜ Erciş’te kurulacak kreş, psikolojik merkez, eğitim merkezi ve etüd merkezi için Sorumlu Blog takipçilerinin destek ve yardımlarını bekliyor. Bu paketlerden en az 10ar adet benim, sizin, tanıdıklarınızın, markaların desteğiyle Van'a ulaşabilir, yardım bekleyen kadınları,çocukları biraz olsun güldürebilir. Paket maliyetleri şöyle:
Kreş (6139.64 TL)
Eğitim sınıfı (9312.17 TL)
Psikolojik merkez (3085.43 TL) 
Etüt merkezi (8548.44 TL) 

Şimdi siz de bu kampanyaya bir el atın, ister birleşip bir paketin Van'a ulaşmasında yardım edin,ister markaların yöneticilerine ulaşın, ister blogunuzda, twitterda #yeniyildavan  etiketiyle kampanyayı paylaşın ama yeni yılda Van'ı unutmayın! 

Kampanyanın tüm detayları SorumluBlog da.

 Destek olan ve olacak herkese gönülden teşekkürler,şimdiden mutlu ve umutlu yıllar!



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...