3 Temmuz 2012 Salı

No ordinary french manicure


Ben klasik french manikuru sevmem, eskiden bir iki kere yaptırmışlığım vardır ama yıllardır elimde göremezsiniz. Pinterestte de paylaştığım bir manikuru bu hafta deneme fırsatı buldum sonunda, ben çok sevdim ya siz? 

I don't like classic french manicure at all . Maybe  I've had it couple of times years ago but  you can't see it on  my hands in many years. I shared an image on my pinterest and since then I wanna try this manicure. Finally last weekend inspired by that image, colourful french is on my nails now. I love it, how about you?

4 yorum:

semmma dedi ki...

ferah ferah(:

Assenol dedi ki...

bayıldım :)

Unknown dedi ki...

farklı olmuş :)

enacemiyazar.blogspot.com

Meral dedi ki...

bunu yıllar bazı blogçular kaç sene önce yaptı

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...