31 Temmuz 2012 Salı

Summer bag


Pazartesi kendimi biraz iyi hissetmek için seçtim bu kıyafeti. Topuklar ne kadar yüksek olursa, o kadar iyi :) Dün son Batman filmi olan Kara Şövalye Yükseliyor'a gittik. Sevgili Batman hayranı olunca, en kısa zamanda gitmek farz oldu. Beklediğim kadar hareketli ve heyecanlı idi, öyle olunca zaman da hemen geçti. Sonunda, ikimizde sinemadan mutlu ayrıldık. Bu Zara ayakkabılara çok direnmiştim ama indirimde karşı koyamadım. Çanta da yeni sayılır, son İskoçya seyahati ganimetlerinden. Hafifliğiyle, sıcak yaz günleri için  fazlasıyla uygun.

I wore this outfit to feel better on a monday, the higher the heels, the better :). Yesterday, we have been to new Batman movie The Dark Knight Rises . My bf is a huge Batman fan so ofcourse we should see it sooner. It was full of action and excitement and the time passed quickly. At the end of the night, we were both  happy while leaving the theatre . I resisted these Zara shoes quiet long time but can't help buying them when they were on sale. My bag also pretty new, bought it on my last Scotland trip. It's very light so very appropriate for hot summer days.




 

Tişört ve ayakkabılar (Yeni) / Tee and shoes(New): Zara
Etek/Skirt: River Island
Çanta / Bag: Longchamp
Kolye/ Necklace: H&M
Yüzük/Ring: Bershka
Gözlük /Sunnies: Celine
Bileklikler /Bracelets: Ebru Danyal, Urban Outfitters, Alaçatı

9 yorum:

Missy dedi ki...

Ayakkabilin mükemmel! Bayildim! High Heelslere bayiliyorum zaten ama seninki cok, cok güzel!

Unknown dedi ki...

Ebru Danyal Stilimo'daki birbirinden basarili tasarimcilardan biri. Zaten kendisini de Stilimo'dan biliyorum ve cok guzel takıları var.
Yuzuk ve kolyeyi de oradan kombinleyenilirdin, cok boluk porcuk olmus :(

aslı dedi ki...

Ayakkabılara daha fazla direnmediğin çok iyi olmuş ;)

meltem dedi ki...

ojene bayıldım nerden acep?

Unknown dedi ki...

Missy ve Aslı: Teşekkürler :)
Adsız: Farklı yerlerden alıp, birleştirmeyi tercih ederim.
Meltem: Kalyon 220ydi sanırım numarası :)

Fifthfloorovergoldenhorn dedi ki...

Heyy gozluklerin cok guzel :)) Pastel tonlardaki bu kombine ise ayrica bayildim <333

Unknown dedi ki...

ay vallahi tarzını çok beğendimm ben senin ! takipteyim ;)

Unknown dedi ki...

Fifth., Gulsinem: Çok sağolun :))

emiyy dedi ki...

çantana bayıldımmm amaaa yaaaaa ben de istiyorumm supersn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...