11 Mart 2013 Pazartesi

Siyahla beyaz


Güneş bize göz kırpıyor, bahar geliyor ve ben de daha mutlu hissediyorum.  Bu hafta yoğun geçecek. Mercedes Benz Istanbul Fashion Week yeni yüzüyle 12 Mart'tan itibaren başlıyor.  İlk kez, yapılacak değişiklikleri ve bunların organizasyona etkisini görmek için sabırsızlanıyorum. Benim gördüğüm her şeyi siz de blogdan, twitterdan, vinedan veya instagramdan takip edip edebilirsiniz.

Sun is getting warmer and I've started feeling happier. This week will be tough,  Mercedes Benz Istanbul Fashion Week will kick off on 12th March. I'm really curious about the organization after all of the changes going through. Follow all the juicy details from my eyes on the blog, twitter, vine or instagram.



Cuma günü sosyal medyanın birbirinden tatlı kadınlarıyla Dünya Kadınlar Günü kahvaltısı ettik, sonrasında da bu fotoğrafları çektik. Siyah ve beyaz birlikteliğinin tavan yaptığı yeni sezonda,  Marc Jacobs  sizce de, bu iki rengin birlikteliğini en güzel yansıtan yaz koleksiyonlarından biri değil miydi? 

We had a great women's day breakfast on Friday with lovely ladies of the social media and took these photos afterwards. Black and white is the must have of the season and don't you think Marc Jacobs SS collection has one of  the best pieces of this trend?





Kazak / Sweater: Mango
Gömlek / Shirt:??
Etek / Skirt: H&M
Ceket /Jacket:Zara
Çanta / Bag: Longchamp
Botlar / Boots: French Connection
Kolye (Yeni) / Necklace(New): Modapik.com 
Gözlük / Sunnies: Kenneth Cole  Reaction


6 yorum:

cihat dedi ki...

gayet şık ve gösterişli
http://egeli43.blogspot.com/

Adsız dedi ki...



Cadıcımi süper olmuşsun, eteğe ayrı bayıldım

obat darah tinggi dedi ki...

very beautiful and amazing

Adsız dedi ki...

Cadicim omzun ne durumda bende benzer bi sakatlik yasadim mr cekildin mi raporda neyaziyor:)

iç giyim dedi ki...

kot gömlek çok hoş ve kazakla gerçekten yakışmış.

Unknown dedi ki...

Cihat:Çok teşekkürler :)
Adsız: Desenini ben de sevdim, teşekkürler :)
Obat: Thanks :)
Unknown: Son postumda yazdım cevabını.
İç giyim: tESEKKURLER :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...