24 Eylül 2013 Salı

Run Istanbul 2013 kayıtları 25 Eylül Çarşamba günü sona eriyor!




Koşmak! Yaklaşık 1,5 yıl önce hayatıma giren bu kelime bana bir ayağını, öbürünün önüne atarak yapılan fiziksel aktiviteden daha fazlasını ifade ediyor. Bundan bir  süre önce, Nike sayesinde keyifle çalışma imkanı bulduğum Istanbul Running Guide'da haftanın en az 3 günü beni misafir eden parkurum Maçka Parkı'nı anlatırken de dediğim gibi, "kendimi ve hayatımı koşmadan önce veya sonra diye ayıracak kadar belirgin farklar var hayatımda. Öncesine göre daha enerjiğim, daha mutluyum ve daha disiplinliyim." Koşmak, kendimle geçirdiğim kaliteli zaman demek. Düşünebildiğim, arındığım, her koşudan sonra eve dönüşte daha fazla güçlendiğimi hissettiren şey. Koşmak bana hayal edebileceğimden, çok daha fazlasını yapabileceğimi öğretti. Vücudumu tanımayı, limitlerimi zorlamayı, kendime inanmayı, zorluklara göğüs germeyi öğretti.  Kısacası koşmak hayata bakışımı değiştirdi. 

 

Koşmanın keyfine varınca; sosyal koşuları ve maratonları keşfettim. Arkadaşlarımla veya yalnız katılabileceğim, kendimi deneyebileceğim ve geliştireceğim, yeni parkurlar keşfedeceğim bu koşulara katılmaktan da, büyük keyif alır oldum. Onları takibime aldım, yollarını gözledim. İşte böyle mükemmel deneyimleri yaşatacak, bir koşu daha 29 Eylül Pazar günü İstanbul'da gerçekleşecek. Nike tarafından düzenlenen Run İstanbul 2013 her yaştan, her seviyede koşucuyu yani hepimizi harekete geçirmek için bekliyor. Koşu parkuru Bağdat Caddesi ve 7 km uzunluğunda. Ben koşamıyorum bahane değil, istersen parkuru yürüyerek tamamla ama bu deneyimi kaçırma. Koşu başlangıç saati 19:00 olarak belirlenmiş bu demektir ki, sıcaktan etkilenmek yok, sabah arkadaşlarla edilecek kahvaltıdan feragat etmek yok, dolayısı ile bahanelere yer yok :). Nike'ın koşuyu eğlenceye dönüştüren  Nike+ uygulamasıyla muhteşem bir deneyime dönüşecek koşunun bir parçası olmak ve harekete geçmek istiyorsan, tek yapman gereken http://www.runistanbul.com u tıklayıp, kaydını yaptırmak.






Bu arada acele etmelisin, koşuya çok az bir süre kaldı ve kayıtlar 25 Eylül Çarşamba günü sona eriyor.




Haydi sen de caddeni koş, mahalleni koş, şehrini koş, hızlı koş, yavaş koş, yeter ki KOŞ!



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...