2 Ocak 2014 Perşembe

Running shoes to the rescue



Merhaba ve mutlu yıllar ! :) 20 gündür blog postu yazmayarak, blogumun tarihinde yeni bir rekora imza atmış olabilirim. Bunun 13 gününde İskoçya'da tatildeydim ve laptop başında vakit geçirmek istemedim. Anlaşılır bir sebep sanırım? :) Zaten son iki haftadır ülkenin gündemi, blog postlarından sahneyi çaldığından, yokluğumu farketmemişsinizdir diye umuyorum :).



O zaman yılın ilk postu Edinburgh'dan gelsin. Yeşillik, göl ve kuğular bize huzur versin. Edinburgh yürüyerek güzel bir şehir. İlk gün botlarımla dolaştığım şehri, ikinci gün rahatlığımdan ödün vermeyerek, koşu ayakkabılarımda dolaştım, sonuç bana minnettar ayaklar :). Ben size boşuna, hayat koşu ayakkabılarıyla daha güzel demiyorum ;) .


Hello and happy new year! :) It's been 20 days since my last post, it can be a new record in the blog2s history. I was in Scotland for a holiday 13 days and didn't want to spend my time in front of laptop, good excuse, right? :) 

First post of the year is from Edinburgh, peaceful location with trees, lake and swans. Edinburgh is a great city on foot. On our first day I was wearing my boots but second day decided to wear my running shoes instead. Result is my thankful feet :) That's why I always say life is better with running shoes. ;) 










Palto / Coat: Isabel Marant
Gömlek / Shirt: Markasız (No name)
Kazak / Sweater: Mango
Tayt (Yeni) / Leggings (New) Calzedonia
Kolye / Necklace: Iconjane for Mija
Şal / Scarf: Urban Outfitters
Bere / Beanie: All Saints 
Gözlük / Sunnies: Michael Kors
Çanta / Bag: Longchamp
Ayakkabı / Shoes: Nike


7 yorum:

gülşen dedi ki...

kesinlikle spor ayakkabı harika bir şey ama fazla rahat.. insan rahata pek çabuk alışıyor :)

Unknown dedi ki...

Süper resimler cok güzel blog!!!

ben almanyadan.. artik türkiyedeki blogger leri takip etmeye baslamak istedim ve senin sayfani buldum!! cok güzel!!

www.therosemania.blogspot.com

islandofi dedi ki...

Seçtiğin parçaları ayrı ayrı da çok beğendim ama birlikte kullanınca çok hoş görülmüş söylemeden edemedim :)

Seda türker dedi ki...

Cadı ben gemide seferdeyken limana yanaşınca internet cekince hemen senin bloğuna girerdim hemen kaç senedir hayatımızdasın tabikide yokluğunu fark ettim iskoçyaya sevgiler iyi yıllar Seda türker

alışverişkolik dedi ki...

Yıllardır severek takip etmekten tarzım benzemeye başlamış olsa gerek, aynı kombinin spor ayakkabı değil de botlu hali üzerimdeydi yanılmıyorsam çarşamba günü :)

Fotoğraflar harika gözüküyor!

murat dedi ki...

Moda bloglarının içinde severek takip ettiğim bloglardan birisi sizinki çok başarılı bir blog tebrik ederim bende blog yazmaya gayret ediyorum fakat açıkca itiraf etmek gerekirse ne yaızkki sizinkadar başarılı değilim :((

Unknown dedi ki...

Gülşen: Oyle ama spor giyime moda da artık farklı bakıyor :)

The Rose: Çok teşekkürler, sevgiler :)
ıslandofi: Çok teşekkürler :)
Seda: Böyle seyler bana devam etme gücü veriyor, çok teşekkürler :)
Alışverişkolik: Üzüm üzüme baka baka :)
Murat: Biraz zaman ve gayretle iyileşir, kolay gelsin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...