24 Şubat 2014 Pazartesi

Shirt ? Checked!


İyi haftalar :) Postlar azaldı ama su ara sadece haftasonları buna vaktim oluyor, o da çalışmıyorsam ;) . Günler her gün yeni bir şey öğrenerek hızlıca geçiyor, artık haftasonları benim için de çok değerli. Büyük pazar kahvaltılarını aranızda sevmeyen olduğunu sanmıyorum, ben de bayılıyorum. Dün kahvaltı bölgesi bir süredir gitmediğimiz Karaköy'dü.
90'ların modada etkisi devam ederken, beni de etkilememesi mümkün değildi.








Parka ve botlar/ Parka and boots : Zara
Etek ve yelek / Skirt and vest: H&M
Gömlek (Yeni) / Shirt (New): Abercrombie & Fitch
Çanta / Bag: Tk Maxx
Gözlük / Sunnies: Forever21
Bere / Beanie: Primark
Bileklikler / Bracelets: Urban Outfitters, Loopie Love ve İskoçya'dan (Celtic one is from Scotland)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...